MegaGames

Hvad er et MegaGame?
Forstil dig et rigtig stort brætspil. Du vil få tildelt en rolle fra scenariet og modtage relevant baggrundsmateriale om scenariet og jeres ansvar. Hver rolle har en kritisk del at spille i scenariet.

Du vil ofte være en del af et hold med lignende interesser, som du kan samarbejde med. Andre hold vil have modsatrettede interesser, og I bliver nødt til at forhandle for fremme jeres holds interesse eller finde subtile måder at undergrave de andre på.

Som deltager skal du bevæge dig rundt i lokalet, diskutere med andre deltagere og handle i et forsøg på at opnå din rolles mål.
Du er aldrig alene og hvis du har brug for hjælp, så vil du altid kunne få det, enten via dine holdkammerater eller via organiseringsgruppen. Vores mål er at sikre, at alle har det sjovt.

Organiseringsgruppen vil facilitere spillet og for eksempel repræsentere aktører, der ikke er repræsenteret af en deltager.

Dette er et nyt koncept for LOF, og der findes mange forskellige senarier, som tager udgangspunkt i historisk, nutidige eller fremtidige spørgsmål.  Så hvis du er interesseret, er du velkommen til at kontakte hoved-arrangøren for at komme på vores mailingliste. Kontakt arrangøren her.

--------------------------------------------------------------------------------------

What is a MegaGame?
Imagine a really large boardgame. You will each be assigned a role from the scenario and receive relevant background material on the scenario, and what your responsibility is. Each role has a critical part to play in the scenario.

You will often be part of a team of individuals with similar interests, with whom you can collaborate. Other teams will have opposing interests, and you will need to negotiate to try to reach a compromise or find subtle ways to undermine them and advance your team's own agenda.

As a participant, you will need to move around the room, discussing with other participants and perform actions to achieve your role's objectives.

There will always be support available for you to have a great time, either via your teammates or the organizing group, as our goal is to ensure that everyone has a great time.

The organizing group will help facilitate the discussion game by setting up rules and, for example, representing actors that are not represented by a participant.

This is a new concept for LOF and there are many different scenarios based on historical, contemporary or future issues. So if you are interested, feel free to contact the main organizer to get on our mailing list. Contact the organizer here.

Sorter efter

lørdag den 07.12.24

MegaGame - Event Horizon

• Ledige pladser