Afmelding

Hvis du ønsker at afmelde dig kontakt da venligst LOF-Skolen.

Hvis du har fortrudt din tilmelding eller du bliver forhindret i at deltage på et hold, kan afmeldingen ske indtil 7 dage før planlagt holdstart. I tilfælde af at du ønsker at afmelde dig kontakt da venligst LOF-Skolens kontor på 45 80 67 00 eller send en mail til kontoret her. Ved senere afmelding kan deltagergebyret ikke refunderes.

Du er først afmeldt et hold, når du har modtaget en bekræftelse fra LOF-Skolen på, at vi har modtaget din afmelding.

Du kan enten lade deltagergebyret blive stående i vores system som et tilgodehavende, eller vælge at få det udbetalt.

Hvis du har betalt via en bankoverførelse, bedes du venligst oplyse dine bankoplysninger (registreringsnummer og kontonummer) til kontoret, så ledes at vores bogholder kan oprette en bankoverførelse. Har du betalt med dankort, vil pengene blive tilbageført til det kort, som blev brugt ved betalingen. Tilbageførelsen vil ske indenfor 10 bankdage.

Vær venligst opmærksom på, at tilmelding og betaling til Teaterarrangementer og Kultur-Ture er bindende.

Afmelding eller ændringer af tilmeldinger til Rundvisninger skal ske senest 10 dage før datoen for rundvisningen. Herefter er tilmeldingen bindende og kan ikke ændres.

OBS! Manglende betaling er IKKE en afmelding.

OBS! Ændringer af undervisningssted og underviser samt forlængelse af kurset pga. sygdom eller lignende berettiger ikke til annullering/tilbagebetaling.

Særlige vilkår for sproghold
Overflytning til andet hold:
Du kan blive flyttet til et andet hold, hvis vi får det at vide senest en uge, før holdet starter. Herefter er din tilmelding bindende.

Hvis du er startet på holdet, og det viser sig, at du er placeret på et forkert niveau, kan du i samråd med din underviser blive flyttet til et andet hold i LOF-Skolens regi, hvis der er plads på det hold, du ønsker. Overflytningen skal ske inden 3. mødegang.

Ved overflytning til et andet hold bedes du kontakte LOF-Skolen enten på mail eller telefonisk på 45 80 67 00, for at blive overflyttet. Ved henvendelsen husk altid at opgive navn, oprindeligt holdnummer og nyt holdnummer.

Annullering af tilmelding:
Du kan annullere din tilmelding op til en uge, før dit hold starter. Herefter er din tilmelding bindende, uanset om du møder op til undervisningen eller ej.

Ved annullering af din tilmelding bedes du kontakte LOF-Skolen enten på mail eller telefonisk på 45 80 67 00. Ved henvendelsen husk altid at opgive navn og holdnummer.